Tävlingsdags på Hogsta

Söndagmorgon, upp kl 5.15. Ja vad gör man inte för sporten!

Men den lite gråa morgon var jag trots allt inte ensam i stallet. Både Emma och Mikaela var uppe med tuppen och skulle iväg och tävla.

Casini och jag styrde kosan mot Drottningholm och Hogsta. Van som han är att åka i sin lilla låda och kuska fram kors och tvärs.Vi startade i en LA6 och jag red på kandaret idag igen. Han kändes väldigt fin på framridningen, sen blir han fortfarande lite spring och styv inne på banan.

Men ridkänslan var ändå fin. Galloppjobbet blir bara bättre och bättre. Vi skrapade ihop 63,48% trots att matte inte kan navigera utan kör fel hela tiden (2 ggr !! ). Maken tyckte jag skulle skaffa GPS!

Det slutade med en 6:e plats. Och vi fick både rosett och plakett med oss hem-:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0